Období realizace 09/2018 - 06/2022
Povinné aktivity | |||||
Pracovní skupiny | Počet opakování | rok | Poznámka | ||
PS rozvoj čtenářské gramotnosti a potenciálu každého žáka | 4 x za rok | 2018-2022 | 4 zástupci z území - placená pozice | ||
PS rozvoj matematické gramotnosti a potenciálu každého žáka | 4 x za rok | 2018-2022 | 4 zástupci z území - placená pozice | ||
PS rovné příležitosti | 4 x za rok | 2018-2022 | 5 zástupců z území - placená pozice | ||
PS pro financování | 4 x za rok | 2018-2022 | 4 zástupci z území - placená pozice | ||
Podpora škol v plánování | Počet opakování | rok | Poznámka | ||
Zapojení 1 zástupce za každou školu - placená pozice | 1x za rok | 2019-2022 | 2x za projekt zhodnocení školy, 2x za projekt poskytnutí údajů pro aktualizaci dokumentu MAP II | ||
Vzdělávání | Počet opakování | rok | Poznámka | ||
Inkluzivní vzdělávání pro PP | 2x za projekt | 2019-2021 | workshop, výměna zkušenosti, další formy vzdělávání | ||
Workshopy s rodiči | 4x za projekt | 2019-2022 | |||
Aktivity dle cílů v MAP I | |||||
Aktivita | počet opakování | rok | Priorita | Cíl | Poznámka |
Vzdělávání v MŠ pro PP | 4 x za projekt | 2019-2022 | 3 | 3.1 | workshopy, sdílení zkušeností |
Vzdělávání ČG a MG v ZŠ | 6x za projekt | 2019-2022 | 3 | 3.1 | workshopy, sdílení zkušeností |
Vzdělávání - témata neurčena | 18x za projekt | 2019-2022 | 3 | 3.1 | workshopy na Holicku + sdílení zkušeností (exkurze), ukázkové hodiny na školách v ORP i mimo |
Podpora různorodosti a zkvalitňování vzdělávání - návštěva Centrálních polytechnických dílen PP+žáci | 24x za projekt | 2020-2022 | 2 | 2.1 | 5x 2. stupeň ZŠ, 8x 1. stupeň ZŠ, 11x MŠ |
Pilotní hodiny - tandemová výuka učitel cizího jazyka + rodilý mluvčí, úvodní a závěrečný workshop | 13x za projekt | 2019-2020 | 2 | 2.1 | 5x 2. stupeň ZŠ, 8x 1. stupeň ZŠ, 1x týdně po dobu 4 měsíců |
Exkurze žáků, kariérových poradců, učitelů a rodičů do firem na území Hradecko-pardubické aglomerace | 5x za projekt | 2019-2022 | 2 | 2.4 | spolupráce se SŠ automobilní |
Informační schůzky ředitelů škol ZŠ a SŠ | 3x za projekt | 5 | 5.3 | ||
Informační schůzky ředitelů škol ZŠ a MŠ | 3x za projekt | 5 | 5.2 | ||
Analýza a nastavení komunikačního procesu škola - veřejnost. Podklad pro komunikační plán | 19 škol | 2019-2020 | Školy, které budou mít zájem, budou spolupracovat s odborníkem na komunikaci a IT konzultantem, kteří zanalyzují současný stav a navrhnout komunikační strategii školy | ||
Exkurze zástupců ZŠ s 1. a 2. stupněm v malotřídních ZŠ 1. stupeň | 3x za projekt | 2019-2022 | 4 | 4.1 | |
Exkurze pedagogů MŠ a ZŠ do ZUŠ | 2x za projekt | 2019-2022 | 4 | 4.5 | |
Spolupráce škol s DD Holice | 2x za projekt | 2019-2022 | 5 | 5.1 | |
Spolupráce ZUŠ s MŠ a 1. st. ZŠ | 11x za projekt | 2019-2022 | 5 | 5.5 | pořádání tanečního vystopení, výchovného koncertu, výtvarných dílen pro děti a pedagogy, apod. |
Spolupráce škol a knihoven 1. a 2. st. ZŠ | 13x za projekt | 2019-2022 | 5 | 5.4 | návštěva programů ve větších knihovnách PP s žáky (např. vedecká knihovna HK) |
Spolupráce škol - soutěž pro žáky v cizojazyčném pěveckém a slovesném vystoupení žáků | 1-2x za projekt | 2019-2022 | 5 | 5.4 | spolupráce s víceletým gymnáziem |
Exkurze do významných institucí parlamentní demokracie a na památná místa české historie pro ZŠ | 11x za projekt | 2019-2022 | 2.2 | 2.2.1 | pro PP s žáky |
Mimoškolní aktivity pro MŠ a 1. st. ZŠ | 11x za projekt | 2019-2022 | 2 | 2.2 | Mimoškolní aktivity pro PP s dětmi na téma životní prostředí a ochrana přírody, spolupráce s Krajským koordinátorem Environmentální výchovy… Pk |
Setkávání školních parlamentů, vzdělávání pedagogů - koordinace školních parlamentů…, společné vzdělávání žáků - členů školních parlamentů nebo potenciálních členů | 6x za projekt | 2019-2022 | 2 | 2.3 | např. spoupráce s www.skolaprodemokracii.cz |
Beseda prevence sociálně patologických jevů | 1x za projekt | 2019-2021 | 2 | 2.3 | spoluráce se SŠ automobilní, beseda s odborníkem pro rodiče, PP, děti… |
Individuální podpora pedagogických pracovníků - plán, realizace, vyhodnocení | 19 škol | 2019-2020 | 3 | 3.3 | realizace v Holicích a na jednotlivých školách, celkem 30 individuálních setkání, 50 týmových setkání |
Řešení nastavení místní dopravy pro potřeby dojezdu žáků | budou řešit pracovníci MAP | ||||
Seznam poskytovatelů vzdělávacích služeb na území ORP Holice | budou řešit pracovníci MAP |